Sonntag, 17. Januar 2010

فراخوان


فراخوان

هموطنان عزیز!

کمیته حمایت از مبارزات مردم ایران در ادامه مبارزات دموکراتیک و مترقی اش به برگزاری دو برنامه اعتراضی اقدام می کند.

ما اجازه نخواهیم داد ندای اعتراضی که در ایران زبانه می کشد به گوش جهانیان نرسد. این ندا در خارج ایران نیز در میان ایرانیان میهندوست که خواهان ایرانی آزاد و آباد و دموکراتیک و مردمی هستند پژواک خواهد داشت. این حداقل خدمتی است که ما می توانیم نسبت به کسانی که در صفوف اول جبهه مبارزه قرار دارند و از جان خویش در این راه دریغ نمی کنند انجام دهیم.

برنامه نخست در روز 31 ماه ژانویه 2010 در محل زیر از ساعت 16 تا 20 بعد از ظهر برگزار می گردد. این برنامه شامل سخنرانی پیرامون تحولات اخیر ایران و جمعبندی از مبارزات ایرانیان در خارج از کشور در حمایت از مبارزات مردم ایران است. سپس پرسش و پاسخ برای روشنی بخشیدن به جنبه های گوناگون نظرات و تعمیق سخنرانی صورت می گیرد. در عین حال در کنار آن فیلم مبارزات مردم و نمایشگاه تصاویر مبارزات و وحشیگری رژیم جمهوری اسلامی نشان داده خواهد شد. اجرای موسیقی زنده در آن شب به تکمیل برنامه کمیته یاری می رساند.

IG(Initiativgruppe) Karlstr. 50, 80333 München

Beginn: 16 Uhr

Ende : 20 Uhr

****

برنامه دوم کمیته حمایت از مبارزه مردم ایران در تاریخ 11 فوریه در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی است. در این روز در ایران مردم با الهام از انقلاب بهمن، انقلابی که نتوانست به همه خواستهای مردم میهن ما پاسخ دهد و ناتمام ماند به میدان می آیند و خواهان حقوق دموکراتیک و انسانی خویش هستند. نمایشات اعتراضی مردم در این روز تو دهنی محکمی به رژیم جمهوری اسلامی است که می خواهد نام انقلاب ایران را برای خویش غصب کند. مردم نشان می دهند چه کسانی مالک انقلاب ایران هستند.

مردم شعار زیر را بر سینه های خویش حمل خواهند کرد:



من یک مخالف هستم مرا هم اعدام کنید.


این تظاهرات اعتراضی در روز 11 فوریه 2010

در ساعت 3 بعد از ظهر در مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مونیخ برگزار می شود.

کمیته از شما دعوت می کند برای همدردی و پشتیبانی از مبارزات مردم ایران در این روز در مقابل کنسولگری حاضر شوید و نفرت خویش را از این رژیم بربرمنش به نمایش بگذارید و نشان دهید که ما برای ایرانی، آزاد، مستقل، دموکراتیک و مردمی مبارزه می کنیم و ما همه با هم هستیم.

آدرس تماس با کمیته:

آدرس ایمیل:

azadi.novin@gmail.com

آدرس وبلاگ:

http://demokratie-iran.blogspot.com/

Facebook Account

Azadi Novin

آدرس در twitter:

https://twitter.com/azadinovin


آدرس کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مونیخ:



Mauerkirchnerstr. 59, München.