Mittwoch, 17. März 2010

برای آزادی، استقلال از اجانب، عدالت اجتماعی و جمهوری دموکراتیک ایرانی
ما همه با هم هستیم

هموطنان عزیز! یاران!
با نظریات کمیته حمایت از مبارزات اعتراضی مردم ایران در مونیخ آشنا شوید تا بتوانیم به درک و تفاهم مشترک در مبارزه بر ضد رژیم جمهوری اسلامی ایران نایل شویم.
اعضاء کمیته ما انتخابات تقلبی اخیر را تحریم کردند و بر این نظر بودند که از همان بدو تاسیس جمهوری اسلامی تمام انتخابات مجالس جمهوری اسلامی ایران تقلبی بوده است. چه آنروز که خامنه ای و خلخالی نامزد شده بودند و چه امروز که موسوی و کروبی نامزد انتخاباتی شده اند.
ما بر این نظر بوده و هستیم که شرکت در انتخابات که مجددا در چهارسال دیگر تجدید می شود انتخاب میان بد و بدتر بوده و موجب برسمیت شناختن مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است و مبلغین آن به چشم مردم ایران خاک می پاشند و توهم ایجاد می کنند.
ما بر این نظر بوده و هستیم که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی امکان برگزاری یک انتخابات دموکراتیک مقدور نیست. زیرا رژیم جمهوری اسلامی اصلاح پذیر نمی باشد.
ما بر این نظر بوده و هستیم که برای انجام هر انتخابات آزادی باید مقدمات انجام دموکراتیک انتخابات مهیا باشد. باید آزادی احزاب و سازمانهای صنفی و سیاسی برسمیت شناخته شوند، باید آزای بیان و اندیشه برسمیت شناخته شود، باید آزادی اتحادیه های کارگری برسمیت شناخته شود، باید به سانسور مطبوعات و رسانه های گروهی به زندان و شکنجه و اعدام پایان داده شود، باید شرایطی پیش آید که اساسا زندانی سیاسی وجود نداشته باشد، باید حق هر فرد در برخورداری از حق انتخاب آزادانه با اراده آزاد برسمیت شناخته شده و شرایط تحقق این خواستها برآورده شود. بدون وجود این مقدمات، هر انتخاباتی در ایران صورت بگیرد حرف مفت است و تقلبی بوده و هست. رژیم جمهوری اسلامی قادر نیست این مقدمات را فراهم کند. تنها سرنگونی این رژیم است که شرایط را برای تحقق این مقدمات فراهم می آورد. پس کمیته ما با شعارهای مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی و مرگ بر دیکتاتور موافق است و مخالف آن است که ما وظیفه آرایش رژیم جمهوری اسلامی را بعهده بگیریم و مردم را به این رژیم دلخوش نمائیم.
پس همه ما با هم باید برای پذیرش اصول برشمرده فوق در ایران مبارزه کنیم و رژیم را در این عرصه تحت فشار قرار دهیم و وی را در میان مردم آنچنان منفرد کنیم که شرایط نابودی وی تسهیل شود.
ما بر این نظر هستیم که دوران ظلم و جور و سرکوب جمهوری اسلامی از همان آغاز استقرار این جمهوری شروع شده است. نمی شود طول عمر رژیم جمهوری اسلامی را بدو دوره دوران خوب و دوران بد تقسیم کرد. از همان آغاز استقرار جمهوری اسلامی و تسلط روحانیت بر همه ارکان قدرت، پیگرد نیروهای انقلابی و دموکرات و آزادیخواهان ایران توسط رژیم جمهوری اسلامی و همدستان و متحدینش آغاز شد.
ما بر این نظر هستیم که مبارزه مردم ایران بر ضد ستمگری و استبداد، برای یک زندگی انسانی و آزاد از 22 خرداد شروع نشده است.
تاریخ مبارزات مردم ایران از 22 خرداد نیست که آنوقت باین مفهوم است که گویا هر آنچه قبل از 22 خرداد اتفاق افتاده بر وفق مرداد بوده است. مردم قهرمان ایران از انقلاب مشروطیت برای جامعه انسانی و زندگی شرافتمندانه در این مرز و بوم بر ضد حکومتهای ستمگر، دیکتاتور، مستبد و قدرت های اجنبی چپاولگر و دخالتگر مبارزه کرده اند و می کنند. این مبارزه بیش از یک قرن است که ادامه دارد و علیرغم فراز و نشیبی که دارد ادامه خواهد داشت و پایان نخواهد پذیرفت. ما می بینیم که انقلاب بهمن به علت تسلط روحانیت کامل نشد و این با خواست باطنی مردم ایران در تناقض آشکار بود و هست و بهمین جهت جامعه ایران از بعد از انقلاب بهمن در حال جوشش است و در وضعیت غیرعادی و حکومت نظامی بسر می برد. شورشها، طغیانها، اعتراضات توده ای مردم میهن ما تا سرنگونی کامل این نظام مذهبی در ایران ادامه دارد. مردم ایران خواهان جدائی دین از حکومت اند. و این امر با وجود ولی فقیه و استبداد فردی مقدور نیست.
کمیته ما تغییر رژیم جمهوری اسلامی ایران را وظیفه و کار مردم ایران می داند و با احترام عمیق به اراده این مردم قهرمان، این توانائی را در آنها می بیند که مستقل از اجانب با تکیه بر نیروی لایزال مردم، همانگونه که تا کنون نشان داده اند، کشور ما را از لوث وجود این حاکمان بربرمنش ناپاک، پاک کنند.
با کمیته ما برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنائی عمیقتر با نظریات ما تماس بگیرید. ما برای هر همکاری اصولی و بنفع مردم ایران آمادگی کامل داریم. و بر این اساس برای هر وحدت عملی آماده ایم. قطره قطره جمع شود وانگهی دریا شود
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی
زنده باد مبارزه تاریخی مردم ایران 13/03/2010
کمیته حمایت از مبارزات اعتراضی مردم ایران(مونیخ

azadi.novin@gmail.com
www.demokratie-iran.blogspot.com
Komitee zur Unterstützung der Massenproteste im Iran(München)

هموطنان عزیر آکسیون بعدی کمیته، برگزاری شب چهارشنبه سوری در ساعت 17 در روز 16 ماه مارس در مقابل کنسولگری مونیخ است. وسیعا در آن شرکت کنید و با مردم ایران ابراز همبستگی نمائید.

Montag, 15. März 2010

مقاومت مقاومت مقاومت

شب چهار شنبه سوری

برگزاری شب چهار شنبه سوری در مقابل کنسولگری ایران با پریدن از روی آتش، خواندن سرود، اجرای موسیقی و همبستگی با مبارزات مردم ایران که در این روز با خواست سرنگونی رژیم به نمایشات وسیع اعتراضی خواهند پرداخت. ما با این اقدام نه تنها رژیم بربرمنش جمهوری اسلامی ایران را افشاء می کنیم بلکه همبستگی خویش را نیز با مردم ایران نشان می دهیم. این اعتراض در روز ۱۶ ماه مارس ساعت ۱۷ بعد از ظهر خواهد بود.

Mauerkirchenerstr. 59, München آدرس کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مونیخ

کمیته حمایت از مبارزات اعتراضی مردم ایران / مونیخ
Komitee zur Unterstützung der Massenproteste im
Iran (München)
www.demokratie-iran.blogspot.com

Sonntag, 14. März 2010